Kvalitāte

Sense of team realizēto komandas treniņu kvalitātes mērījumus veic ar NPS efektivitātes rādītāju (Net Promoter Score), kuru ir izstrādājis Fred Reichheld – starptautiski atzīta autoritāte biznesa lojalitātes sfērā. Pasaulē šo metodi izmanto tādi labi atpazīstami uzņēmumi kā – eBay, Amazon, Apple, Harley-Davidson, Dell, Sony, Southwest Airlines u.c.

Vienkārši runājot tas salīdzina lojālo, pasīvo un nelojālo klientu skaitu, iegūstot NPS efektivitātes rādītāju procentos. Mērījums tiek iegūts uzdodot klientiem tikai vienu, bet pašu svarīgāko jautājumu – Kāda ir varbūtība, ka ieteiksit šo preci vai pakalpojumu savam draugam vai kolēģim?

Sense of team pēdējos 3 gados īstenoto komandas treniņu vidējais NPS jeb efektivitātes novērtējums ir 82%.

2018.gadā – 84%

2017.gadā – 80%

2016.gadā – 80%

Sense of Team NPS efektivitātes rādītājs veidojas saņemot no klientiem anonīmu atgriezenisko saiti par treniņa norisi. Šie rādītāji tiek apkopoti vienā grafikā, gada griezumā, lai redzētu mūsu treniņu kvalitātes dinamiku.

Pētījumu rezultāti liecina, ka uzņēmumos ar efektīviem izaugsmes rādītājiem NPS ir robežās no 50% līdz 80%.
Vairāk par NPS aprēķināšanas metodiku un pieeju

  • Izcili
  • Labi
  • Apmierinoši
  • Viduvēji
  • Slikti